Decyzja o założeniu sklepu on-line opartego o Prestashop powinna być przemyślana. Poza obiegowo panującą opinią, że w sieci sprzedają wszyscy i są z tego wielkie pieniądze – warto mieć podstawy w postaci danych i statystyk, których zbieraniem zajmuje się między innymi firma Gemius. Zapraszamy do pobrania i wyciągnięcia własnych wniosków z raportu „E-commerce w Polsce w roku 2014. Gemius dla e-commerce w Polsce”
Czego dowiemy się z raportu?
- Kto kupuje w polskiej sieci? jaki jest podział demograficzny kupujących?
- Jak kupujemy? Ile średnio generujemy odsłon i jaki jest współczynnik porzuceń koszyka?
- Przewidywane, przyszłe wydatki na zakupy w sieci
- Co wpływa na to, że klienci wracają do naszego sklepu?
- Jak ważna jest grafika i przejrzystość sklepu dla kupujących?
Wyciągnięte wnioski z pewnością pomogą w opracowaniu nowoczesnego i wydajnego sklepu opartego o Prestashop. Pomimo dużego nasycenia, wciąż są niszowe branże a prognozy dla polskiej rynku są bardzo dobre. Będziemy więcej kupować i sprzedawać.